Ενδιαφέρον της εταιρείας του Βαγγέλη Μαρινάκη για την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος
Υπάρχει ζωή και μετά τον ΟΠΑΠ… Η Σούπερ Λίγκα διανύει τη δεύτερη σεζόν χωρίς κεντρικό χορηγό για την ονομασία του πρωταθλήματος. Ο ΟΠΑΠ, συνηθισμένος σε μια μονοπωλιακή κατάσταση, κάθε χρόνο ρίχνει ακόμα περισσότερο τις προσφορές του και η διοργανώτρια τις απορρίπτει.
Ωστόσο, τη Δευτέρα (3/10) ο Βαγγέλης Μαρινάκης επιχείρησε το πρώτο ισχυρό… μπάσιμο δηλώνοντας ενδιαφέρον για την κεντρική χορηγία - ονομασία της Σούπερ Λίγκας από την ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία των συμφερόντων του μεγαλομετόχου και προέδρου του Ολυμπιακού, η οποία διαθέτει τη μία από τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες πανελλήνιας εμβέλειας έστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της διοργανώτριας Γιώργο Στράτο και ζήτησε άμεσα συνάντηση εκδηλώνοντας επισήμως ενδιαφέρον για χορηγικό πρόγραμμα!
Η επιστολή υπογράφεται από τη Φωτεινή Υψηλάντη και αναφέρει ότι στο ραντεβού θα αναλυθούν οι όροι και οι παροχές που θα αφορούν σε πιθανή χορηγία. Μάλιστα, το τετ α τετ ενδεχομένως να γίνει και μέχρι την Τετάρτη (5/10)!
Η επιστολή της ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε. ήρθε με τη λήξη της προθεσμίας της αρχικής πρότασης του ΟΠΑΠ, η οποία απορρίφθηκε και δόθηκε η δυνατότητα νέας βελτιωμένης προσφοράς μέχρι την Παρασκευή (7/10), ώστε να ανοιχθούν μαζί με της ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ την προσεχή Δευτέρα 10 Οκτωβρίου.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι ο ΟΠΑΠ είχε καταθέσει δύο εναλλακτικές προτάσεις, που δεν έγιναν δεκτές.
Α) 1,5 εκατ. ευρώ για τη σεζόν 2016-17 και από 2 εκατ. ευρώ για καθεμία από τις τρεις επόμενες περιόδους.
Β) Διετή συμφωνία με 1,5 εκατ. ευρώ για την τρέχουσα σεζόν και 2 εκατ. ευρώ για την επόμενη.